17 mar 2016

FAQ


1. Skąd to masz??
Tłumaczenia powstają na bazie angielskim translacji nowelek, które ludzie łaskawie wrzucają na Tumblr lub inne strony. W miarę możliwości, gdy Autor takiego tłumaczenia jest podany, również Wam go podaję.

2. Czemu niektóre fragmenty nie są przetłumaczone??
Jeśli nie ma tłumaczenia angielskiego, nie jestem w stanie nic zrobić – mimo iż mam japońskie wydania, nie potrafię ich sama przetłumaczyć. Trzeba więc czekać, aż ktoś zrobi angielską wersję.

3. Czy mogę skopiować tłumaczenie??
Prosiłabym, abyście tego nie robili, bo bardzo się zdenerwuję ;) Jeśli chcecie polecić znajomym przeczytanie nowelek, podeślijcie im link do mojego bloga albo umieście na swoim link do niego.

4. Czy autorem nowelek jest Fujimaki??
Tak, jest on zamieszany w ich powstanie, stąd pewność, że zamieszczone w nich informacje są oficjalne. 


5. Kiedy kolejny fragment??
Jestem tylko człowiekiem, w dodatku angielskiego od czasu ukończenia studiów uczę się na własną rękę, mam też inne obowiązki ;) Jak tylko mogę, postaram się regularnie coś dodawać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz